سخته؟
 
رنج و گنج
this is pain & gain you understand bitch
سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : abz       

دیدی که سخت نیست تنها بدون من!!! دیدی که صبح میشود شب ها بدون من!!! این نبض زندگی بی وقفه میزند... فرقی نمیکند بامن...بدون من... دیروز گرچه سخت امروزم هم گذشت...!!! طوری نمیشود فردا بدون من...!!!



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت13:47---27 شهريور 1392
بی واسطه، به اغوشم برگرد
پیش از انکه مرگ، پادر میانی کند....!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنج و گنج و آدرس pain-gain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 7175
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1